loading...
اشـــاره
آخرین ارسال های انجمن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط taheri در تاریخ 1392/06/14 و 18:29 دقیقه ارسال شده است

arzyabi karo zaman
darse sakhtieh?
akhe mikham estatikam ba seyedi vardaram
nemidonam darsa va vahedam cheghad sangin mishe
--------------------------------------------------------
ارزیابی کار میبره !!!!
استاتیک رو هم یه بار می افتی ...
خودت دیگه تصمیم بگیر ببین سنگین میشه یا نه !!

این نظر توسط taheri در تاریخ 1392/06/14 و 10:31 دقیقه ارسال شده است

salam mojadad
raje be khanom shah maleki baram miporsid chetor ostadieh?
man aslan etalaati azashon nadaram
nemidonam bahash vardaram ya na
-----------------------------------------------------
چه درسی مبخوای با ایشون ور داری !؟؟؟

این نظر توسط taheri در تاریخ 1392/06/12 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

pas javabe soal man chi shod
---------------------------------
ببخشید دیر شد مهندس !

این نظر توسط taheri در تاریخ 1392/06/11 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

salam eghtesad mohandesi sayali behtare ya aali?
arzyabi karozaman mohtavaye darsesh chie?
parmis shah maleki ro mishnasi?chetorieh?
estatik jamal seyedi ro pas kardi?chetorie?



--------------------------------------------------

آقای مهندس نصرت اللهی با مثال بیشتر توضیح می دن و لی خانم مهندس سیالی بیشتر مبانی ش رو توضیح می دن
خودم با جناب نصرت اللهی بودم خوب بود ..

ارزیابی کار و زمان هم با آقای مهندس عبدی بودم نمره خوب هم بم داد تو همین سایت هم کارم رو برای دانلود گذاشتم

خانم شاه ملکی فقط درس نت رو باهاشون داشتم که نخونده بودم حذف کردم ولی کلا قابل فهم بود اما سخت بود !!!

استاتیک هم با مهندس نوری زاده داشتم بار اول پاس کردم

مقاومت با دکتر جمال صیدی داشتم که بار سوم پاس شد

در ضمن من درسم ضعیفه معدلم حدود 12 است !!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 161
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 285
  • بازدید ماه : 285
  • بازدید سال : 8,972
  • بازدید کلی : 284,883
  • کدهای اختصاصی