loading...
اشـــاره
آخرین ارسال های انجمن
انگشت اشاره بازدید : 672 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

من حسن روحانی هستم

همزمان با سالروز تولد دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در “نهم دی ماه” از مستند زندگی ایشان با عنوان “من روحانی هستم” رونمایی میشود.

-->
 

من حسن روحانی هستم

از
ارسال شده در ۹ دی ۱۳۹۲
 
 
 

در این مستند فعالیت های سیاسی و اجتماعی دکتر حسن روحانی در ۵ دهه گذشته روایت شده است. #گروه_چند_رسانه_ای_شفق شما را به دیدن این مستند در آدرس http://afsaran.ir/stream دعوت می نماید.

پ ن :برای کاربران با سرعت اینترنت ۱۲۸ قابل مشاهده می باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 161
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 8,829
  • بازدید کلی : 284,740
  • کدهای اختصاصی