loading...
اشـــاره
آخرین ارسال های انجمن
انگشت اشاره بازدید : 357 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

اي گل ناز من نغمه ی ساز من     بى خبر مانده اى از من و راز من

زبوى زلف تو مفتونم اى گل زرنگ روى تو دل خونم اى گل

من عاشق زعشقت بى قرارم تو چو ليلى و من مجنونم اى گل

دل ما بى تو دائم بى قراره بجز آزار ما كارى نداره

سرو آزاد من كى كنى ياد من    خم شده قامتم شاخ شمشاد من

عزيزم از غم و درد جدايى به چشمونم نمونده روشنايى

گرفتارم به داغ غربت و درد  نه يار و همدمى نه آشنايى

گل من يار من تويى دلدار من   يار من يار من تويى غمخوار من

سر راهت نشينم تو توآيى در شادى به روى ما گشايى

آيد روزى به روز ما نشينى ببينى تا چه سنگ دل بى وفايى

جان جانانه من  عشق سوزانه من    برده اى از نظر عهد و پيمان من

بى تو اشكم زمژگانه ترايه بى تو نخل حياطتم بى بر آيه

بى تو در كنج تنهايى شب و روز نشينم تا كه عمر ما سر آيه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 239
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 161
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 588
  • بازدید ماه : 588
  • بازدید سال : 9,275
  • بازدید کلی : 285,186
  • کدهای اختصاصی